Zdrowe śniadanie – moje pomysły.

Zdrowe śniadanie – moje pomysły.

Zdrowe jedzenie jest dla mnie ważne

Warto jeść zdrowo – mama mówiła tak zawsze. I jadam zdrowo oraz smacznie. Na śniadanie przygotowuję sobie jogurt z musem z malin. Czasami jem jogurt z dodatkiem truskawek, nieraz sięgam po jogurt z bananami. Czasami wybieram inną opcję – przygotowuję owsiankę na wodzie lub jogurcie, dodaję do niej maliny, truskawki, nieraz banany, czasami sięgam po inne owoce, na przykład borówki lub jagody. Smakowite jedzenie sprawdza się naprawdę doskonale i jest dobrym wyborem dla niejednej osoby. Wysoka jakość takich owoców na pewno się sprawdzi w owsiance . Gdy chcę oczyścić organizm to piję koktajl z warzyw oraz owoców, np. kiwi, szpinaku, jabłek, lekko rozcieńczając go wodą. Taki napój jest najlepszą miotełką czyszczącą organizm i przyśpieszającą metabolizm.

Owoce i ich moc

Owoce na śniadanie to dobry wybór – łączone z jogurtem, kefirem lub maślanką. Smakowite jedzenie ma jakość i sprawdza się naprawdę doskonale. Warto wybrać takie owoce, które są lekkie, czyli zrezygnować należy z winogron oraz śliwek, ponieważ mają one wysoką kaloryczność.

Dobrze jest jeść ryż czy kaszę

Soczewica zdrowe jedzenieRyż lub kasza na śniadanie? Dlaczego nie, szczególnie w zimie takie danie będzie dobre i nasyci organizm. Od lat takie danie sobie przygotowuję i jem niewielką porcję. Zaczynam dzień nasycona oraz w dobrym nastroju. Unikam jadania pieczywa. Jeśli już czasami zjem rano pieczywo to jest to kromka gruboziarnistego pieczywa – sycąca i smaczna. Żadne białe bułki czy słodkie bułki lub pączki nie mają miejsca w mojej diecie.

Unikam białego oraz niezdrowego pieczywa. Jest to dobre rozwiązanie i polecam je każdemu. Im mniej pieczywa w diecie, tym lepiej. Nie jest ono ani zdrowe, ani wartościowe – białe bułki czy biały chleb lepiej  zostawić innym osobom. Warto wybrać takie dania, jak na przykład jajecznica. Jednak nie z chlebem, lecz bez takich dodatków.

Jajko na miękko rano to dobry początek dnia . Do tego szklanka herbaty – najlepiej zielonej lub gorzka, czarna kawa bez cukru. Takie jedzenie to podstawa codziennej diety.

Bez dobrego śniadSłodkie owoce - uwaga na cukierania nie należy wychodzić z domu.

Nie może to być śniadanie w angielskim stylu, ciężkie, z boczkiem i fasolą. Musi być lekkie, ale jednocześnie zapewnić porcję dobrej energii na początek dnia. Klienci doceniają takie jedzenie i chcą po nie sięgać jak najczęściej. Dzięki takiej diecie czują się o wiele lepiej. W pracy powinni zjeść drugie śniadanie – też lekkie, zbilansowane, bez zbędnego tłuszczu czy soli. Dobre jedzenie zapewnia zdrowie. Nie na darmo mówi się, że zdrowie zaczyna się na talerzu.